Termeni si conditii

Termenii si conditiile generale de vanzare (TCGV)  se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre SC DNN IMPEX SRL., prin intermediul magazinului online https://depozitcheresteacluj.ro/ catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres, exprimat in scris, al ambelor parti.

In acest TCGV, urmatorii termeni vor insemna:

„Cumparator”: persoana fizica, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.

„Vanzator”: societatea comerciala SC DNN IMPEX SRL,  CUI: RO 35119196, Reg.Com.: J12/3126/2015, Tara: ROMANIA, Adresa: SAT GILAU COM. GILAU, GILAU, NR.1310F, Judet: CLUJ

„Cerere de Comanda”: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile, si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

„Contract”: o Comanda confirmata de catre Vanzator.

„Drepturi de proprietate Intelectuala” (in continuare DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, brevete, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

„Specificatii”: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor, astfel cum sunt precizate in comanda.

Articolul 2 – DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei Comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

1) Cererea de Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice

2) Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)

3) TCGV

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma. Vanzatorul nu considera in niciun moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract. Confirmarea comenzii se face de catre o persoana din cadrul firmei si nu in mod automat, de catre sistem.

Articolul 3 – VALABILITATE

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, acestia completandu-se cu Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

Articolul 4 – EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

4.1 Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;

4.2 Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si pot fi modificate de Vanzator fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa Vanzatorul va prezenta, in masura rezonabil posibila, informatiile cele mai relevante pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

4.3 Comunicarea cu magazinul  se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica „contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

Articolul 5 – CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii , cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

Articolul 6 – DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti si nici nu va face publice (pe internet sau media) niciuna dintre informarile primite de la Vanzator.

De asemenea, numele site-urilor, precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea Paisconstruct si nu pot fi preluate, copiate sau folosite fara acordul scris al proprietarului.

Articolul 7 – CONFIDENTIALITATE – PUBLICITATE

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentialitate din partea celui care le primeste.

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Articolul 8 – TERMENE SI PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii. In cazul neexecutarii totale sau partiale din partea Vanzatorului a Contractului in conformitate cu termenele stabilite, Cumparatorul va avea dreptul sa solicite Vanzatorului daune suplimentare, cand o atare posibilitate este permisa de lege,.

In cazul in care intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, Cumparatorul este obligat la plata unei penalitati de 0,5% din suma datorata pentru fiecare zi de intarziere.

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se intr-un interval de 3 zile lucratoare.

Articolul 9 – FACTURARE – PLATI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Articolul 10 – RISCURI SI RESPONSABILITATI

10.1 Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem door-to-door catre Cumparator.

10.2 Transport – Ambalare

Exceptand cazul in care Vanzatorul si Cumparator convin altfel, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor pe teritoriul Romaniei.

10.3 Servicii la fata locului

Vanzatorul poate asigura, la solicitarea expresa a Cumparatorului servicii constand in descarcarea, instalarea, pornirea si acceptarea livrarii. Aceste servicii vor fi negociate direct intre Vanzator si Cumparator, in ceea ce priveste pretul, conditiile de plata si conditiile de furnizare a acestora.

Articolul 11 – ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile Legii nr. 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ceea ce confera Cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 10 zile sa denunte unilateral Contractul, urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala in scris (document semnat de Cumparator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire) pretul Contractului, conditionat de returnarea Bunurilor si Serviciilor.

Ori de cate ori se considera Cumparatorul ca a actionat cu rea-credinta, Vanzatorul are dreptul sa-i solicite daune interese, in conditiile dreptului comun.

De asemenea, pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Cumparatorului pe pagina web a magazinului.

Articolul 12 –  ERORI DE OPERARE

 Firma noastra face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acesta prezentare. Rareori acestea pot contine mici inadvertente: fotografia are caracter informativ si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard, unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre distribuitor fara preaviz.

De asemenea pretul poate sa fie modificat, caz in care Cumparatorul va fi informat cu privire la ultimul pret prin telefon, dupa plasarea comenzii, putand in acel moment anula comanda daca nu este multumit.

Articolul 13 – GARANTII

Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, acesta garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei neconformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru o perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.

Articolul 14 – TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului, in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista un acord incheiat intre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

Articolul 15 – RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR

Vanzatorul va respecta toate dispozitiile legale aplicabile , inclusiv dar fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor, precum si pe cele relative la sanatate, securitate si mediu.

Articolul 16 – RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi tinut responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte le poate suferi ca rezultat al executarii de catre Vanzator a oricareia din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare, si in special pentru pierderea produselor.

Vanzatorul va fi tinut raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

Articolul 17 – INCALCARE – TERMINARE

Daca vanzatorul nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neexecutari. Un plan de actiune va fi convenit intre Parti in termen de 3 zile de la notificare.

Cumparatorul poate sa anuleze o Comanda prin e-mail, inainte ca aceasta sa fi fost livrata. In caz contrar, comanda va face obiectul returnarii bunurilor, in conditiile mentionate pe site-urile Vanzatorului.

Articolul 18 – FORTA MAJORA

Niciuna din parti nu va fi tinuta raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este urmarea unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Articolul 19 – LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.

Articolul 20 – PREVEDERI DIVERSE

Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor TCGV sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numite prevederi nu vor fi aplicate iar Partile vor conveni, de comun acord, noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.

Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si niciuneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc orice alte intelegeri anterioare scrise sau verbale dintre Partile amintite, referitoare la obiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Politica de confidentialitate

Scopul acestei politici

www.depozitcheresteacluj.ro vă respectă dreptul asupra datelor dumneavoastră cu caracter personal (termen care se referă la informaţii privind orice persoană fizică identificată sau identificabilă). De aceea, dorim să ne asigurăm că înțelegeți ce informații culegem, cum și de ce le folosim, cui le putem dezvălui, ce măsuri de securitate luăm pentru a le proteja, ce drepturi aveti și cum vi le puteți exercita.

Vă rugăm să citiți cu atenție mai departe – pentru mai multe detalii.

Pot interveni modificări?

Da, din când în când, putem modifica această politică – pentru a reflecta modificări ale legislației, ale practicilor noastre interne, ale website-ului sau ale tehnologiei folosite, etc. Atunci când reveniți pe website, vă rugăm să verificaţi ultima actualizare și conținutul eventualelor modificări.

Dacă nu sunteți de acord cu modificările, vă rugăm să încetați folosirea website-ului. Vom considera că acceptați modificările aduse, dacă veți continua să folosiţi website-ul și contul de utilizator după data actualizării. Vă puteți retrage oricând – în scris – acordul pe care l-ați dat pentru folosirea datelor dumneavoastră.

Ce informații colectăm?

  • Date personale ce vă pot identifica

Când vă creați în mod voluntar un cont de utilizator folosind sistemul de înregistrare pe care îl punem la dispoziție pe acest website, vă colectăm următoarele date personale:

  • Adresa de e-mail;
  • Parola de acces (această parolă o generaţi dumneavoastră în timpul creării contului).

În lipsa acestor informații, este imposibilă înregistrarea și crearea contului.

Ulterior înregistrării și autentificării în contul de utilizator și atunci când achiziționați un produs de pe website sau folosiți website-ul în orice mod, vă putem ruga să introduceți și alte informatii, precum:

  • Nume si prenume;
  • Adresă de facturare și/sau adresă de livrare;
  • Număr de telefon;
  • Data și locul nașterii;
  • Când este cazul – date privind societatea pe care o reprezentați (și în numele căreia acționați), precum și profesia dumneavoastră;
  • Anumite informații privind situația dumneavoastră financiară;
  • Informaţii necesare facturării;

De ce le colectăm?

Avem nevoie de aceste informații:

  • Pentru a vă înregistra ca utilizator al website-ului, pentru a vă crea contul și comunica cu dumneavoastră;
  • Pentru a vă procesa și livra comenzile și pentru a vă informa despre starea comenzilor;
  • Pentru a emite facturile aferente comenzilor dumneavoastră și a procesa plățile;
  • Pentru a vă informa prin e-mail privind anumite oferte promoționale sau reduceri speciale;
  • Pentru a vă oferi informaţii despre serviciile sau produsele oferite de noi sau de terţi și care vă pot fi de interes;
  • Pentru a putea participa la tombole, licitatii, concursuri sau sondaje, să puteți completa chestionare și să puteți comanda carduri sau vouchere cadou de pe website-ul nostru;
  • Pentru a putea face comentarii sau sugestii pe website;
  • Pentru publicitatea targetată comportamental – ca să vă trimitem reclame și anunțuri personalizate cu cele mai relevante produse, servicii și oferte;
  • Deoarece cookie-urile ne permit să vă recunoaștem atunci când reveniți pe website și să vă oferim o experiență personalizată;
  • Pentru a urmări traficul anonimizat, nivelul de activitate și modurile de folosire a website-ului;
  • Pentru a îmbunătăți campaniile noastre de marketing și eforturile de promovare;
  • Pentru a preveni sau detecta fraudele sau abuzurile pe website;
  • Pentru a îmbunătăți funcționarea website-ului și administrarea sistemului;
  • Pentru a îmbunătăți experiența vizitatorilor și pentru a personaliza conținutul, aspectul și serviciile website-ului;

Ce drepturi aveți?

  • Să verificați, să completați și să modificați datele personale introduse în contul de utilizator pe care l-ați creat pe website-ul nostru;
  • Să ne solicitați să vă comunicăm ce date personale deținem și folosim despre dumneavostră;
  • Să ne solicitați să actualizăm, să corectăm, să blocăm sau să vă ștergem datele personale dacă sunt incomplete, inexacte sau prelucrate incorect;
  • Să ne solicitați să transformăm în date anonime acele date pe care nu le prelucrăm în mod legal;
  • Să vă opuneți, în orice moment, la prelucrarea datelor dumneavostră personale, din motive întemeiate și legitime legate de situaţia dumneavostră specifică;
  • Să vă opuneți, în orice moment, în mod gratuit şi fără nici o justificare, ca datele să vă fie folosite pentru marketing direct sau să fie dezvăluite unor terţi în acest scop;
  • Orice alt drept stabilit prin legea nr. 677/2001 (pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date) și prin legea nr. 506/2004 (privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice).

GDPR

Scopul nostru este sa menținem la cele mai înalte standarde de securitate și să gestionăm datele personale pe care ni le furnizezi într-un mod responsabil și să fim transparenți în practicile noastre. Încrederea ta este importantă pentru noi. Prin urmare, ne-am angajat să respectăm următoarele principii de bază:

  • Atunci cand solicităm date cu caracter personal, o facem spre a oferi anumite produse și servicii. Cu toate acestea, nu esti obligat sa furnizezi astfel de date totuși, dacă alegi să nu o faci, este posibil să nu îți putem oferi anumite servicii sau produse;
  • Colectăm și prelucrăm datele tale numai în scopurile prevăzute în această Declarație de confidențialitate sau în scopuri specifice pe care le împărtășim transparent catre tine și / sau pe care le-ai acceptat;
  • Ne propunem să minimizăm cantitatea de date colectată și prelucrată de noi, sa le pastram cat mai exact si sa asiguram securitatea acestora;

In cazul in care datele cu caracter personal nu mai sunt necesare, sau ti-ai manifestat expres aceasta dorinta, vom sterge datele tale cu caracter personal, daca legea nu ne obliga sa le pastram pentru o anumita perioada;

  • Datele tale personale nu vor fi partajate, vândute, închiriate sau dezvăluite în afara scopurilor celor descrise în această Declarație de confidențialitate.

Putem colecta următoarele tipuri de date personale:

  1. a) Date personale de contact, cum ar fi numele, adresa de e-mail, adresa fizică și numerele de telefon;
  2. b) Detalii de conectare la cont, cum ar fi ID-ul de utilizator, numele de utilizator, e-mail și parola. Acest lucru este necesar pentru a crea un cont de utilizator personal pe una dintre comunitățile noastre online inclusiv magazinul online;
  3. c) comunicări cu noi, care pot include detalii despre conversațiile noastre prin chat, sau linii de servicii pentru clienți;
  4. d) Preferințele stilului de viață pot include preferința ta pentru unele produse pe care le oferim și interesele legate de aceste produse;
  5. e) Istoricul browserului, cum ar fi paginile accesate, data accesării, locația accesată și adresa IP;
  6. f) Informații de plată pentru achizițiile efectuate in magazinul nostru online. Informațiile de plată se referă, în general, la numele de facturare, adresa de facturare, adresa de livrare și datele de plată, cum ar fi datele cardului de credit sau numărul contului bancar.
  7. g) Informații legate de sănătatea ta numai in cazul in care ne furnizezi direct aceste aceste informatii cu ocazia unei sesizari sau a unui comentariu special in momentul lansarii comenzilor.;
  8. i) profiluri de social media;
  9. j) In cazul in care ai aplicat la una dintre ofertele noastre de munca, vom procesa datele care atesta , istoricul educațional și referințele de angajare.

De asemenea, putem colecta date cu caracter personal în mod indirect atunci când:

  1. a) împărtășești conținut pe pagini de socializare, site-uri web sau aplicații legate de produsele noastre sau ca răspuns la materialul nostru promoțional pe social media;
  2. b) citim sau colectăm date cu caracter personal citind informații colectate de alte site-uri web (de exemplu, putem plasa un anunț pe un site terț, iar atunci când faci clic pe anunțul respectiv, putem primi informații despre tine și alți vizitatori ai site-ului web pentru a măsura amploarea și succesul reclamei respective).

Scopul Și Motivul Prelucrării datelor personale

Colectăm datele tale cu caracter personal, astfel încât să îți putem oferi cea mai bună experiență online și pentru a oferi o calitate înaltă a serviciilor pentru clienți. În special, putem colecta, deține, utiliza și dezvălui datele tale personale în următoarele scopuri:

Pentru a vă procesa plățile, dacă achiziționezi produsele noastre, pentru a îți oferi starea comenzii, pentru a face întrebări și solicitări și pentru a evalua și gestiona orice reclamație;

Dezvoltarea și îmbunătățirea produselor, serviciilor, metodelor de comunicare și funcționalității site-urilor noastre web; pentru a comunica informații și a permite să gestionezi înregistrarea și / sau abonamentul la newsletter-ul nostru sau alte comunicări;

în legătură cu participarea ta la concursuri sau activități promoționale;

atunci cand ne contactezi prin telefon, mijloace electronice sau altfel;

pentru a îmbunătăți site-ul nostru web, produsele și serviciile noastre curente și / sau dezvoltarea de noi produse și servicii;

pentru a respecta obligațiile legale sau în contextul unei relații contractuale.

Când colectăm și folosim datele tale personale în scopuri menționate mai sus sau în alte scopuri, te vom informa înainte sau la momentul colectării.

Dacă este cazul, îți vom solicita acordul pentru a prelucra datele cu caracter personal. Acolo unde ai dat consimțământul pentru activități de procesare, ai dreptul să îți retragi acordul în orice moment aici.

Drepturile Tale

Îți poți exercita drepturile de mai jos prin intermediul adresei noastre de contact comenzi@depozitcheresteacluj.ro

Păstrăm datele tale numai atâta timp cât este necesar pentru scopul pentru care le utilizăm. Perioada pentru care noi păstrăm informatiile personale va fi determinată de un număr de criterii, inclusiv scopul pentru care folosim informaţia, cantitatea şi sensibilitatea informatiilor, riscul potenţial de orice utilizare sau dezvăluire neautorizată a informatiilor, şi obligatiile noastre legale sau pana la exercitarea unui dintre drepturile de mai jos , in conformitate cu solicitarea ta

Dreptul de acces: înseamnă că ai dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm sau nu datele cu caracter personal care te privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informații privind modalitatea în care sunt prelucrate datele.

Dreptul la rectificare: se referă la corectarea, fară întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicată fiecarui destinatar la care au fost transmise datele, cu exceptia cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproportionate.

Dreptul de a șterge: înseamnă că ai dreptul de a solicita să ștergem datele cu caracter personal, fară întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplică unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; retragerea consimțământului și nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare;, și nu există motive legitime care să prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale.

Dreptul de a obiecta: iți permite să te opui prelucrării în continuare a datelor personale în condițiile și limitele stabilite de lege. De asemenea, poți să te opui primirii de mesaje comerciale personalizate din partea noastră, folosind linkul „dezabonare” (unsubscribe) din subsolul fiecărui e-mail comercial.

Dreptul la portabilitatea datelor Datele tale personale sunt portabile. Acest lucru înseamnă că poate fi mutat, copiat sau transmis electronic. Cu toate acestea, acest drept se aplică numai în cazul în care:

  1. a) Prelucrarea se bazează pe consimțământul tău;
  2. b) Prelucrarea are loc pentru executarea unui contract;
  3. c) Prelucrarea are loc prin mijloace automatizate;
  4. d) În cazul în care datele personale pe care le colectăm nu mai sunt necesare în nici un scop și nu suntem obligați prin lege să le păstrăm,

Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere

Aveți dreptul de a depune o plângere direct la autoritatea de supraveghere cu privire la modul în care prelucrăm datele cu caracter personal.

Cum protejăm securitatea datelor tale cu caracter personal?

Înțelegem că securitatea datelor personale este importantă. Facem tot posibilul pentru a proteja datele tale personale de abuzuri, interferențe, pierderi, acces neautorizat, modificare sau dezvăluire. Am implementat o serie de măsuri de securitate pentru a vă proteja datele personale. De exemplu, implementăm controale de acces, folosim firewall-uri și servere securizate și criptăm datele personale.

Transmiterea datelor tale personale

Când împărtășim datele tale personale cu filialele și alte organizații, ne asigurăm că facem acest lucru numai cu organizații care protejează și protejează datele tale personale și respectă legile de confidențialitate aplicabile în același mod sau similar cu noi.

Datele tale personale nu vor fi partajate, vândute, închiriate sau dezvăluite în afara celor descrise în această Declarație de confidențialitate. Cu toate acestea, putem împărtăși datele tale la cererea legii și / sau a autorităților guvernamentale.

Datele tale personale vor fi împărtășite cu următoarele terțe părți în scopurile descrise:

– Societăților din cadrul aceluiași grup de societăți Food Republic;

– partenerilor Food Republic;

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plată/bancare;

– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

– furnizorilor de servicii de cercetare de piață;

– societăților de asigurare;

– furnizorilor de servicii IT;

– altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre.

Proces automat de decizie și profilare

Pentru unele servicii și produse, putem prelucra datele tale personale folosind mijloace automatizate. În esență, aceasta înseamnă că deciziile sunt luate automat fără intervenția umană

Dacă intenționăm să folosim astfel de metode, te vom informa bineînțeles și îți vom oferi posibilitatea de a obiecta în prealabil cu aceste procese.